ЛЮБОВ


ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ! (І Кор.13,4-8)

суботу, 26 липня 2014 р.

26.07.2014р. Б. / Молитва майбутньої матері

молитва Достославна мати Анно, Преблагий Господь зробив тебе захисницею і заступницею всіх вагітних. Наполегливо прошу тебе, поблагослови мене і мою дитину, яку я ношу під серцем, і хай Бог обдарує її найкращими рисами. Усвідомлюючи, що вже тепер, перед пологами, я відповідаю за мою дитину, благаю про допомогу твою. Випроси для мене добродійне життя, святу молитву і благородні думки. Свята мати Анно, допомагай мені у важкі хвилини мого життя. Дай мені тоді міцне терпіння і жертовну любов до Бога. І хай незабаром моя дитина через Хрещення стане чадом Божим, а через добре виховання – вірним чадом святої Церкви Господа. Свята мати Анно, на тебе сподіваюся. Амінь.
 
З молитовника "Щоденно з Богом"

Джерело:   КРЕДО 

Немає коментарів:

Дописати коментар