ЛЮБОВ


ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ! (І Кор.13,4-8)

пʼятницю, 4 липня 2014 р.

04.07.2014р. Б. / Українці приєдналися до білорусів у паломництві до Будславу (+foto)

паломництво Будслав
Початок липня для францисканців Провінції святого Михаїла Архангела означає «Будслав» — «Білорусь». У перші п'ятницю-суботу місяця всі вірні Білорусі святкують урочистість Матері Божої Будславської, покровительки Білорусі.

Вже з кінця червня з усіх сторін Білорусі вирушають паломництва. В пішому паломництві з Мінська — це вже 24 паломництво зі столиці Білорусі — йдуть також паломники з України під опікою отця францисканця Цециліана Запольського. 

 Він 6 років працював в Будславі і раніше товаришував молоді з Білорусі, котрі приїжджали в Україну, щоб йти з Шепетівки до Бердичева. А цього року о. Цециліан навпаки йде з українською молоддю до Будслава. 

Як сказала одна дівчина з української групи в інтерв'ю catholic.by, вона жертвує це паломництво в намірі миру в Україні, бо любов до Батьківщини — це Божа заповідь.
паломництво Будслав паломництво Будслав
Одягнуті в особливі футболки з національною символікою України, вони відрізняються від решти паломників, показючи теж свою патріотичність.

В паломництві до Будслава бере участь також і Мінський архиєпископ, митрополит Тадеуш Кондрусевич, але традиційно він не йде пішки, а вже котрий рік їде на велосипеді.

Добиратися до святого місця можна по-різному. Так з Мінська завжди йде ще одне паломництво, але з особливою рисою: всі його учасники весь час паломництва харчуються лише хлібом і водою. Хто був в паломництві легко зрозуміє, що це значить і яку жертву вони приносять Богу.

Цьогорічна урочистість Матері Божої Будславської є першим етапом приготування Католицької Церкви в Білорусі до святкування 100-річного ювілею об'явлень Марії у Фатімі, а гаслом урочистості є «Марія — взірець молитви». Святкування розпочинається в п'ятницю 4 липня і звершуються наступного дня, в суботу.

паломництво Будслав

паломництво Будслав


Джерело:    КРЕДО

1 коментар:

  1. Привіт друзі, я тут, щоб розповісти вам все, як я відвоювати свого чоловіка після довгої розлуки. Я не міг завагітніти після шести років шлюбу, так що я був вигнаний з будинку моїм чоловіком і його сім'єю, коли я мав на увазі старого мого друга, який направляв мене до цієї великої людини, яка допомогла мені відновити мій розбитий будинок. його дійсно річ радості та є так так щаслива зараз з моїм чоловіком та нашою маленькою принцесою Mandera. Все завдяки цьому прекрасному доку. ось його контакт у випадку, якщо вам потрібна будь-яка допомога від нього. email: okosunhomeofsolution@gmail.com або whatsapp через +2348026905065

    ВідповістиВидалити