У суспільній свідомості існує стереотип, що релігійні люди - це
динозаври, відсталі представники позаминулого століття. Натомість
нещодавнє дослідження від The Pew Research Center свідчить про те, що
релігійні люди навпаки - є більш активні в громадському житті, не
відстають від технологічних новинок і активно використовують інтернет.
53% активних віруючих американців вважають, що інші люди є надійними. Серед невіруючих такий рівень довіри становить 43%.
45% активних віруючих вважають своє співтовариство чудовим місцем для життя, в порівнянні з 34% невіруючими.
38% активних віруючих вважають, що вони можуть впливати на суспільство, в порівнянні з 27% невіруючими.
До активних віруючих зарахували людей, які в середньому витрачають 7,5 годин в тиждень на участь у житті своїх релігійних груп.
Релігійно-активні люди більше беруть участь у житті суспільства, ніж невіруючі:
35% віруючих беруть активну участь у спортивних заходах або займаються здоровим дозвіллям (проти 17% нерелігійних);
34% беруть активну участь у благодійних та волонтерських організаціях (проти 15% нерелігійних).
30% беруть активну участь у громадських об'єднаннях чи районних асоціаціях (проти 11% нерелігійних).
Щодо новітніх технологій та медіа-інструментів, то релігійні люди користуються результатами прогресу на рівні з невіруючими:
79% віруючих американців є інтернет-користувачами, в порівнянні з 75% невіруючими;
86% віруючих американців використовують мобільні телефони, в порівнянні з 80% невіруючих;
75% віруючих американців користуються електронною поштою, у порівнянні з 68% невіруючих;
46% віруючих американців користуються соціальними мережами (Facebook), у порівнянні з 49% невіруючими
9% віруючих американців користуються Twitter, в порівнянні з 10% невіруючих
Використання релігійними громадами інтернету у своїй повсякденній діяльності:
68% релігійних американців вважають, що інтернет зробив великий вплив на здатність їх релігійної групи спілкуватися між собою.
62% релігійних американців вважає, що інтернет зробив великий вплив на залучення уваги до проблеми (в їх групі).
57% релігійних американців вважають, що інтернет дуже впливає на здатність групи об'єднуватися з іншими групами.
58% релігійних американців вважають, що інтернет зробив великий вплив на здатність групи впливати на суспільство в цілому.
57% релігійних американців вважають, що інтернет зробив великий вплив на здатність груп до організації діяльності.
46% релігійних американців вважають, що інтернет зробив великий вплив на здатність групи збирати кошти.
44% релігійних американців вважають, що інтернет зробив великий вплив на здатність залучати нових членів в релігійні групи.
46% релігійних американців вважають, що інтернет допомагає релігійним групам впливати на місцеві громади.
За матеріалами: pewinternet.org / jesfor.livejournal.com
Джерело: КРЕДО
Немає коментарів:
Дописати коментар